Gebouw zonder lift

Waarom een lift installeren?

Meer kwaliteit van leven.
Een lift betekent meer gemak voor bewoners en dat draagt bij aan de kwaliteit van het dagelijks leven.
Meer waarde voor uw woning.
Een investering in een lift verdient u terug in een verhoogde waarde van uw huis.
Meer comfort.
Een lift biedt comfort en bevordert de toegankelijkheid van uw huis. Vooral ouderen en gehandicapten hebben baat bij een grotere mobiliteit.
Meer genieten.
Dankzij de voordelen van een lift geniet u nog meer van uw huis. Geen geploeter meer met het transport van bijvoorbeeld zakken, pakketten en kinderwagens.

Waar kan ik mijn lift installeren?


Waar is plaats voor mijn lift?

Wilt u weten wat de beste locatie voor een lift is?
Download het referentiedocument.

De stappen naar een nieuwe lift

Wij zorgen voor de planning, coördinatie en levering.
 
 

Veel gestelde vragen

Wij houden het graag simpel. Ook bij het installeren van een lift in een bestaand gebouw. Als er vragen zijn dan kunt u ons altijd bellen of mailen. We geven alvast een overzicht van de meest gestelde vragen.!
 
1Hoeveel tijd is er nodig voor de installatie van een MP lift?
Het installeren van een MP-lift duurt twee tot zes weken. De tijdsduur hangt af van het type lift, het aantal stopplaatsen en de opvoerhoogte.
2De liftschacht is erg klein. Wat zijn dan de mogelijkheden om een lift te installeren?
MP Lift biedt maatwerk. Dat wil zeggen dat we dankzij onze veelzijdigheid altijd een lift hebben die past bij de (persoonlijke) omstandigheden van de opdrachtgever. Dat wil bijvoorbeeld zeggen: ruime cabines, grote deuren en een veilig en comfortabel gebruik. Ook in een kleine schacht.t.
3De schacht is ongelijk. Zijn er specifieke oplossingen voor de installatie van een lift?
Ja, wij ontwerpen liften die altijd passen in het profiel van de schacht. Dankzij de trapeziumvorm of het driehoekige model vinden we altijd een oplossing voor afwijkende schachten.
4Wat gebeurt er met de lift als de stoom uitvalt?
MP-liften zijn uitgerust met automatisch werkend veiligheidssysteem. Als de stroom uitvalt, gaat de lift terug naar de onderliggende verdieping. Daar kunt u de lift rustig en veilig verlaten.
5In mijn huis is geen 3-fasen-aansluiting. Kunt u daar toch een MP-lift installeren?
Ja, wij hebben liften die draaien op 1-fase 220 volt, met een gereduceerd verbruik en met elektrische of hydraulische technologie. We hoeven geen nieuwe voeding te installeren.
6Kan ik de decoratie voor mijn liftcabine zelf samenstellen?
Ja, u kunt de liftcabine geheel naar eigen smaak inrichten. U kunt daarvoor gebruik maken van onze uitgebreide catalogus met cabinemodellen of een keuze maken uit een scala aan gepersonaliseerde cabinemodellen.
7Beschikt MP over liften met een zuinig en efficiënt gebruik van energie?
Ja, wij hebben eco-efficiënte ontwerpen die resulteren in een lager energiegebruik. Wij passen de nieuwste innovaties toe op het gebied van efficiënt energiegebruik, intelligente verlichting, stand-bysystemen en regeneratie-apparatuur.
8Levert MP milieuvriendelijke liften?
Ja, natuurlijk. Wij werken met een speciaal instrument om de levenscyclus van liften te analyseren. Dat stelt ons in staat het ecologische profiel van al onze producten te beoordelen volgens Richtlijn 2008/125/EG
9Kan ik vrijblijvend een offerte aanvragen?
Ja, uiteraard. Als u contact met ons opneemt dan zorgen wij voor een vrijblijvende offerte. U kunt ons bellen of gebruik maken van het formulier op onze website.
 
 

Persoonlijke klantenservice.

Wij zijn er altijd voor u. 24 uur/ 365 dagen per jaar

+31 033 - 456 66 31

...Meld u liftstoring, bel +31 033-258 25 55
 

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

 
CAPTCHA
Een moment geduld aub.
 

Persoonlijke klantenservice

Wij zijn er altijd
24 uur/ 365 dagen per jaar

+31 033 456 66 31


Meld u liftstoring, bel

+31 033 258 25 55


Bij MP Liften is persoonlijk contact een onderdeel van de servicestandaard. U krijgt antwoord op al uw vragen.