Betaal alleen voor de diensten die je gebruikt
Wij passen ons aan jouw behoeften aan
HET NIEUWE OK-CONTRACT
voor het onderhoud van je lift of roltrap
NABIJE DIENSTVERLENING
- Vertrouwensrelatie.
- Anticipatie op problemen.
- Flexibele oplossingen.
- Efficiënte uitvoering.
TRANSPARANTE DIENSTVERLENING
- Duidelijkheid in je contract.
- Kies de diensten die je nodig hebt.
- Betaal alleen voor wat je gebruikt.
- Beschik over nauwkeurige informatie over de status van je lift en de kwaliteit van zijn werking.
OPEN DIENSTVERLENING
- Gepersonaliseerde onderhoudsprogramma's.
- Service naargelang jouw behoeften.
- Onderhoudscontract op maat naargelang het gebruik van je installatie.
DIGITALE DIENSTSVERLENING
- Betere efficiëntie.
- Betere beschikbaarheid en controle over het gebruik van je lift.
- Controle, onderhoud en bewaking op afstand. /li>
DIENSTVERLENING VOOR MEERDERE MERKEN
- Wij voeren het onderhoud van je lift uit met servicegarantie, ongeacht het merk.
24-UURSE SERVICE/BEWAKING OP AFSTAND
- Bij incidenten stellen wij een telefonische dienst tot beschikking.
- Als de controle-unit het toelaat, voeren wij op afstand preventief onderhoud uit aan je lift.
HET NIEUWE OK-CONTRACT:
Wij passen ons aan jouw behoeften aan
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
BASISDIENSTEN INBEGREPEN
Preventieve onderhoudsbezoeken
Reparatieservice na storingen
24-uurse reddingsdienst
Assistentie bij periodieke inspecties door geautoriseerde controleorganen
KIES HET TYPE PREVENTIEF ONDERHOUD DAT JE NODIG HEBT
Van 3 tot 12 jaarlijkse bezoeken
Om te voldoen aan de regelgeving
Uitbreidbaar volgens jouw behoeften
KIES HET SERVICENIVEAU DAT JE WILT VOOR DE REPARATIE VAN STORINGEN
Technische assistentie van maandag tot vrijdag
Technische assistentie van maandag tot zondag
Preferentiële pechhulp binnen 2 uur
Technische bijstand 365 dagen per jaar
Pechhulp binnen 24 uur
VOORKOM VERRASSINGEN OP DE FACTUUR VOOR REPARATIES
Kies de mate van reserveonderdelen die je in je contract wilt opnemen:
Veelgebruikte materialen
Grote onderdelen
Complete onderdelen
OMVAT ANDERE ONDERDELEN
Installatie van milieuvriendelijke ledverlichting
Onderhoudsbeoordelingen volgens een schema dat je bedrijfsactiviteiten niet stoort
Schoonmaakservice van de panoramische cabine
Verzamelen van items uit de schachtput
Jaarlijks statusrapport van het apparaat
Uitbreiding tot 7 jaar garantie
MP MyLIFT-app om toegang te krijgen tot informatie over de laatste revisies en de contractuele documentatie en facturen van je lift.
TELEFONISCHE REDDINGSDIENST VOOR OPGESLOTEN MENSEN
We bieden je verschillende mogelijkheden om te voldoen aan de EN81/28-regelgeving voor communicatie met de buitenwereld vanuit de cabine in geval van opsluiting.
Vernieuw je 2G-apparaat en vermijd digitale pannes, zodat je niet zonder service komt te zitten als er iemand vastzit.
VERBONDEN LIFT
Met deze kit kan de lift worden omgebouwd tot een verbonden apparaat om met de buitenwereld te communiceren in het geval dat er mensen in de cabine vastzitten.
Het is ook mogelijk om eventuele incidenten en het gebruik van het apparaat te monitoren.
MP CALLMYLIFT is een app waarmee je de lift kunt bellen en de bestemming kunt aangeven zonder op de knoppen te hoeven drukken.
-
-
BASISDIENSTEN INBEGREPEN
Preventieve onderhoudsbezoeken
Reparatieservice na storingen
24-uurse reddingsdienst
Assistentie bij periodieke inspecties door geautoriseerde controleorganen
-
-
KIES HET TYPE PREVENTIEF ONDERHOUD DAT JE NODIG HEBT
Van 3 tot 12 jaarlijkse bezoeken
Om te voldoen aan de regelgeving
Uitbreidbaar volgens jouw behoeften
-
-
KIES HET SERVICENIVEAU DAT JE WILT VOOR DE REPARATIE VAN STORINGEN
Technische assistentie van maandag tot vrijdag
Technische assistentie van maandag tot zondag
Preferentiële pechhulp binnen 2 uur
Technische bijstand 365 dagen per jaar
Pechhulp binnen 24 uur
-
-
VOORKOM VERRASSINGEN OP DE FACTUUR VOOR REPARATIES
Kies de mate van reserveonderdelen die je in je contract wilt opnemen:
Veelgebruikte materialen
Grote onderdelen
Complete onderdelen
-
-
OMVAT ANDERE ONDERDELEN
Installatie van milieuvriendelijke ledverlichting
Onderhoudsbeoordelingen volgens een schema dat je bedrijfsactiviteiten niet stoort
Schoonmaakservice van de panoramische cabine
Verzamelen van items uit de schachtput
Jaarlijks statusrapport van het apparaat
Uitbreiding tot 7 jaar garantie
MP MyLIFT-app om toegang te krijgen tot informatie over de laatste revisies en de contractuele documentatie en facturen van je lift.
-
-
TELEFONISCHE REDDINGSDIENST VOOR OPGESLOTEN MENSEN
We bieden je verschillende mogelijkheden om te voldoen aan de EN81/28-regelgeving voor communicatie met de buitenwereld vanuit de cabine in geval van opsluiting.
Vernieuw je 2G-apparaat en vermijd digitale pannes, zodat je niet zonder service komt te zitten als er iemand vastzit.
-
-
VERBONDEN LIFT
Met deze kit kan de lift worden omgebouwd tot een verbonden apparaat om met de buitenwereld te communiceren in het geval dat er mensen in de cabine vastzitten.
Het is ook mogelijk om eventuele incidenten en het gebruik van het apparaat te monitoren.
MP CALLMYLIFT is een app waarmee je de lift kunt bellen en de bestemming kunt aangeven zonder op de knoppen te hoeven drukken.
Wij zijn er om u te helpen.
Schrijf ons of bel (+31) 033 456 66 31.
Portefeuille van onderhoudsservices
LIFTEN
ROLTRAPPEN EN ROLPADEN
HEFPLATEAUS & PLATFORMLIFTEN
Preventief Onderhoud Volgens De Voorschriften
We verhogen de beschikbaarheid en de levensduur van de installatie.
Correctief Onderhoud
Wij repareren deskundig en efficiënt elk incident van de installatie.
Preventief Onderhoud
Door de controle op afstand van bepaalde variabelen kennen we de operationele status van de installatie en rapporteren we deze. We voorkomen storingen voordat ze gebeuren.
Onderhoud Voor Elk Merk
De kennis van verschillende liftaandrijvingen, ongeacht de technologie is een prioriteit.
In onze labo’s beschikken we over verschillende simulatoren van de belangrijkste liftaandrijvingen op de markt.
Ons netwerk van onderhoudstechnici, met ruime ervaring in alle merken, biedt uitstekende service tegen een concurrerende prijs.
Liftmodernisering
Gedeeltelijke modernisering van een installatie verlengt de levensduur van de lift en verhoogt de waarde van het gebouw.
Flexibiliteit voor het budget en mogelijkheid van modernisering in fases.
Garantie van goed uitgevoerd werk en een product met lange levensduur.
Onderhoud van Automatische Deuren
Onze kennis op het gebied van liften en de veiligheid ervan stellen wij ten dienste
van gebruikers van geautomatiseerde deuren.
– GARAGEDEUREN – INDUSTRIËLE DEUREN – BARRIÈRES EN PALEN – VOETGANGERSDEUREN –
WIJ BIEDEN ANDERE
DIENSTEN AAN
- Speciale training voor de eindverantwoordelijke van de installatie.
- Kwaliteit, veiligheid en risicopreventie-audits.
- Beveiligingscontroleprogramma’s.
- Flexibele werktijden.
- Uitgebreide technische service (24 uur / 365 dagen).
- Technische bijstand bij regelgevingsinspecties (OCAs).
‘Connected lifts’-technologie
Verbetert de beschikbaarheid van de lift en de controle over het gebruik.
De connectiviteit van onze liften stelt ons in staat om voortdurend te controleren en te anticiperen op mogelijke incidenten. Zo zijn ze veiliger en altijd operationeel.
VEILIGHEID OP DE EERSTE PLAATS
Product ontworpen, vervaardigd en geïnstalleerd onder internationale, lokale en specifieke veiligheidsnormen.
- Onderhoud ter plaatse en via monitoring op afstand. Wij controleren de goede werking van de lift 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.
- Directe veiligheid (of assistentie) voor passagiers: 24-uurs cabinecommunicatie met gebruikers en automatische redding zonder stroom in het gebouw.
- We handhaven de veiligheid van uw lift na verloop van tijd door middel van een specifiek onderhoud ontworpen voor elke installatie op basis van het gebruik en de omstandigheden, en updates met nieuwe technologie.