HET NIEUWE OK-CONTRACT

voor het onderhoud van je lift of roltrap

NABIJE DIENSTVERLENING

  • Vertrouwensrelatie.
  • Anticipatie op problemen.
  • Flexibele oplossingen.
  • Efficiënte uitvoering.

TRANSPARANTE DIENSTVERLENING

  • Duidelijkheid in je contract.
  • Kies de diensten die je nodig hebt.
  • Betaal alleen voor wat je gebruikt.
  • Beschik over nauwkeurige informatie over de status van je lift en de kwaliteit van zijn werking.

OPEN DIENSTVERLENING

  • Gepersonaliseerde onderhoudsprogramma's.​
  • Service naargelang jouw behoeften.
  • Onderhoudscontract op maat naargelang het gebruik van je installatie.

DIGITALE DIENSTSVERLENING

  • Betere efficiëntie. ​
  • Betere beschikbaarheid en controle over het gebruik van je lift.
  • Controle, onderhoud en bewaking op afstand. /li>

DIENSTVERLENING VOOR MEERDERE MERKEN

  • Wij voeren het onderhoud van je lift uit met servicegarantie, ongeacht het merk.

24-UURSE SERVICE/BEWAKING OP AFSTAND

  • Bij incidenten stellen wij een telefonische dienst tot beschikking.​​
  • Als de controle-unit het toelaat, voeren wij op afstand preventief onderhoud uit aan je lift.

HET NIEUWE OK-CONTRACT:

Wij passen ons aan jouw behoeften aan

Un ascensor más seguro.

Conectados desde cualquier lugar.

Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.

Todos los datos siempre disponibles.

Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.

Siempre tendrás actualizado tu ascensor.

BASISDIENSTEN INBEGREPEN


Preventieve onderhoudsbezoeken

Reparatieservice na storingen

24-uurse reddingsdienst

Assistentie bij periodieke inspecties door geautoriseerde controleorganen

KIES HET TYPE PREVENTIEF ONDERHOUD DAT JE NODIG HEBT


Van 3 tot 12 jaarlijkse bezoeken

Om te voldoen aan de regelgeving

Uitbreidbaar volgens jouw behoeften

KIES HET SERVICENIVEAU DAT JE WILT VOOR DE REPARATIE VAN STORINGEN


Technische assistentie van maandag tot vrijdag

Technische assistentie van maandag tot zondag

Preferentiële pechhulp binnen 2 uur

Technische bijstand 365 dagen per jaar

Pechhulp binnen 24 uur

VOORKOM VERRASSINGEN OP DE FACTUUR VOOR REPARATIES


Kies de mate van reserveonderdelen die je in je contract wilt opnemen:

Veelgebruikte materialen

Grote onderdelen

Complete onderdelen

OMVAT ANDERE ONDERDELEN


Installatie van milieuvriendelijke ledverlichting

Onderhoudsbeoordelingen volgens een schema dat je bedrijfsactiviteiten niet stoort

Schoonmaakservice van de panoramische cabine

Verzamelen van items uit de schachtput

Jaarlijks statusrapport van het apparaat

Uitbreiding tot 7 jaar garantie

MP MyLIFT-app om toegang te krijgen tot informatie over de laatste revisies en de contractuele documentatie en facturen van je lift.

TELEFONISCHE REDDINGSDIENST VOOR OPGESLOTEN MENSEN


We bieden je verschillende mogelijkheden om te voldoen aan de EN81/28-regelgeving voor communicatie met de buitenwereld vanuit de cabine in geval van opsluiting.

Vernieuw je 2G-apparaat en vermijd digitale pannes, zodat je niet zonder service komt te zitten als er iemand vastzit.

VERBONDEN LIFT


Met deze kit kan de lift worden omgebouwd tot een verbonden apparaat om met de buitenwereld te communiceren in het geval dat er mensen in de cabine vastzitten.

Het is ook mogelijk om eventuele incidenten en het gebruik van het apparaat te monitoren.

MP CALLMYLIFT is een app waarmee je de lift kunt bellen en de bestemming kunt aangeven zonder op de knoppen te hoeven drukken.

BASISDIENSTEN INBEGREPEN


Preventieve onderhoudsbezoeken

Reparatieservice na storingen

24-uurse reddingsdienst

Assistentie bij periodieke inspecties door geautoriseerde controleorganen

KIES HET TYPE PREVENTIEF ONDERHOUD DAT JE NODIG HEBT


Van 3 tot 12 jaarlijkse bezoeken

Om te voldoen aan de regelgeving

Uitbreidbaar volgens jouw behoeften

KIES HET SERVICENIVEAU DAT JE WILT VOOR DE REPARATIE VAN STORINGEN


Technische assistentie van maandag tot vrijdag

Technische assistentie van maandag tot zondag

Preferentiële pechhulp binnen 2 uur

Technische bijstand 365 dagen per jaar

Pechhulp binnen 24 uur

VOORKOM VERRASSINGEN OP DE FACTUUR VOOR REPARATIES


Kies de mate van reserveonderdelen die je in je contract wilt opnemen:

Veelgebruikte materialen

Grote onderdelen

Complete onderdelen

OMVAT ANDERE ONDERDELEN


Installatie van milieuvriendelijke ledverlichting

Onderhoudsbeoordelingen volgens een schema dat je bedrijfsactiviteiten niet stoort

Schoonmaakservice van de panoramische cabine

Verzamelen van items uit de schachtput

Jaarlijks statusrapport van het apparaat

Uitbreiding tot 7 jaar garantie

MP MyLIFT-app om toegang te krijgen tot informatie over de laatste revisies en de contractuele documentatie en facturen van je lift.

TELEFONISCHE REDDINGSDIENST VOOR OPGESLOTEN MENSEN


We bieden je verschillende mogelijkheden om te voldoen aan de EN81/28-regelgeving voor communicatie met de buitenwereld vanuit de cabine in geval van opsluiting.

Vernieuw je 2G-apparaat en vermijd digitale pannes, zodat je niet zonder service komt te zitten als er iemand vastzit.

VERBONDEN LIFT


Met deze kit kan de lift worden omgebouwd tot een verbonden apparaat om met de buitenwereld te communiceren in het geval dat er mensen in de cabine vastzitten.

Het is ook mogelijk om eventuele incidenten en het gebruik van het apparaat te monitoren.

MP CALLMYLIFT is een app waarmee je de lift kunt bellen en de bestemming kunt aangeven zonder op de knoppen te hoeven drukken.

Wij zijn er om u te helpen.
Schrijf ons of bel (+31) 033 456 66 31.

CAPTCHA afbeelding

Dit helpt ons spam te voorkomen, bedankt.

Portefeuille van onderhoudsservices

LIFTEN

ROLTRAPPEN EN ROLPADEN

HEFPLATEAUS & PLATFORMLIFTEN

Preventief Onderhoud Volgens De Voorschriften

We verhogen de beschikbaarheid en de levensduur van de installatie.

Correctief Onderhoud

Wij repareren deskundig en efficiënt elk incident van de installatie.

Preventief Onderhoud

Door de controle op afstand van bepaalde variabelen kennen we de operationele status van de installatie en rapporteren we deze. We voorkomen storingen voordat ze gebeuren.

Onderhoud Voor Elk Merk

De kennis van verschillende liftaandrijvingen, ongeacht de technologie is een prioriteit.

In onze labo’s beschikken we over verschillende simulatoren van de belangrijkste liftaandrijvingen op de markt.

Ons netwerk van onderhoudstechnici, met ruime ervaring in alle merken, biedt uitstekende service tegen een concurrerende prijs.

Liftmodernisering

Gedeeltelijke modernisering van een installatie verlengt de levensduur van de lift en verhoogt de waarde van het gebouw.

Flexibiliteit voor het budget en mogelijkheid van modernisering in fases.

Garantie van goed uitgevoerd werk en een product met lange levensduur.

LIFTMODERNISERING

Onderhoud van Automatische Deuren

Onze kennis op het gebied van liften en de veiligheid ervan stellen wij ten dienste
van gebruikers van geautomatiseerde deuren.

– GARAGEDEUREN – INDUSTRIËLE DEUREN – BARRIÈRES EN PALEN – VOETGANGERSDEUREN –

WIJ BIEDEN ANDERE
DIENSTEN AAN

  • Speciale training voor de eindverantwoordelijke van de installatie.
  • Kwaliteit, veiligheid en risicopreventie-audits.​​​​
  • Beveiligingscontroleprogramma’s.​​
  • Flexibele werktijden.​
  • Uitgebreide technische service (24 uur / 365 dagen).​​​​
  • Technische bijstand bij regelgevingsinspecties (OCAs).​​

‘Connected lifts’-technologie

Verbetert de beschikbaarheid van de lift en de controle over het gebruik.

De connectiviteit van onze liften stelt ons in staat om voortdurend te controleren en te anticiperen op mogelijke incidenten. Zo zijn ze veiliger en altijd operationeel.

VEILIGHEID OP DE EERSTE PLAATS

Product ontworpen, vervaardigd en geïnstalleerd onder internationale, lokale en specifieke veiligheidsnormen.

 

  • Onderhoud ter plaatse en via monitoring op afstand. Wij controleren de goede werking van de lift 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.
  • Directe veiligheid (of assistentie) voor passagiers: 24-uurs cabinecommunicatie met gebruikers en automatische redding zonder stroom in het gebouw.​
  • We handhaven de veiligheid van uw lift na verloop van tijd door middel van een specifiek onderhoud ontworpen voor elke installatie op basis van het gebruik en de omstandigheden, en updates met nieuwe technologie.

Download onze Catalogus voor Liftonderhoud

PDF DOWNLOADEN